28 Nisan 2012 Cumartesi

Wenger'in maç yorumu

Arsene Wenger Stoke City maçında sonra büyük bir mücadeleyle kalitemizi gösterdiğimizi söyledi.
Çok önemli bir karakter gösterip nitelikli oynadık.havadan oynayan bir takıma karşı yerden oynadık.2 farklı oyun tarzının maçıydı.Her iki takım da ne yaptığını iyi bildiği için ilginç bir maç oldu.Özellikle ilk yarı iyi pozisyonlarımız var.Yine verilmeyen penaltımız var.2.yarı orta sahadaki akıcılık biraz düştü.Takımın mücadele kalitesi,kararlılık ve organize oyunu beni sevindirdi.Ciddi pozisyon vermeden önemli 1 puan aldık.
Bu sezon bize çok zor penaltı veriliyor.
Stoke City'nin oyunu beni sinirlendiryor ama bunu her zaman oynuyorlar o yüzden şaşırmadım.
Ramsey'in yaptığı yanlışlara göz yummak zorundayım.Onun böyle kredisi her zaman olmalı.Burada kötü hikayeleri vardı.Biraz daha ileriye etkili gitmeli.
Newcastle United'ın mağlup olması önemli değil kalan maçlarımız kazanarak ligi 3.bitirmek bizim elimizde.
Son zamanlarda fazla gol atamıyoruz.İlk yarı epeyce şans bulduk ama birşey eksikti ve gol atamadık.Sanırım inanmak golü kolaylaştırıyor.
Chamakh iyi oynadı.Sezon sonunda fazla transfer atağı olmayacağını düşünüyorum.Ama bazı sürpler olabilir.
Stoke City taraftarıyla iletişimimiz hep vardır.Buraya gelmekten zevk alıyorum.Onların etkisiyle başedebilecek kadar deneyimliyim.Taklitler vs.önemli değil ve beni rahatsız etmiyor.Seyircilerin söylediklerini fazla dinlemiyorum.Sahadaki mücadeleyle ilgilenmek daha kolaydır.Benim işime ve sahadaki oyuncularımın performansına odaklanmak gerekir.İnsanların tribünlerdeki davranışlarından sorumlu değilim.Bunu hakaret olunca durdurmak isterim ama bu çok zordur.15 yıldır burada pek çok eleştiri de aldım.Bunları duymadan işime odaklanarak hayatımı sürdürüyorum.Eğer hakaret eden insanları tesbit ederseniz bunu önlemek kolaydır.Onlar saha dışında kızgın veya nefret dolu olmaz.Sahada yaptıklarını evlerinde onlara anlatıp yüzleştirdiğinizde gelecek hafta sahaya geldiğinde bunu yapmaz diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok: