26 Nisan 2012 Perşembe

Henderson:Sakatlıktan dönüşte korkmadım...

Rezerv takımın yıldız adaylarından Conor Henderson 10 nisanda 1-0 kazandığımız Newcastle United maçıyla sakatlıktan döndü.Maçta geri dönüşle ilgili hiçbir korku hissetmediğini söyleyen 20 yaşındaki genç yıldız temmuz ayında Köln hazırlık maçında diz çarpraz bağları yırtılmıştı.Uzun bir sakatlık döneminden sonra ilk 11 başladım ve 66 dakika sahada kaldım.Sakatlık süresi çok sinir bozucuydu.Tekrar oynamak pozistif bir etkiyle mutlu olmamı sağladı.Hayal kırıklığımı attım ve iyi hissediyorum.17 yaşımdayken benzer bir bağ problemi de yaşadığım için tekrar oynayabilirmiyim kaygısı taşıyordum.Newcastle United maçına çıkarak sadece oynamaya odaklandım ve içimde hiç endişe yoktu.Dizimde hiç acı yoktu ve rahattım.
Bu yetenekli oyuncunun tekrar futbola dönmesinden çok mutluyum.Bu yıl rezerv takımda oynayan gençlerden a takıma geçebilecek oyuncu sayısı sınırlı o yüzden yetenekli Henderson'un dönmesi bizim için çok önemli.

Hiç yorum yok: