11 Nisan 2012 Çarşamba

Van Persie:Kaptanlık beni değiştirmedi

Cesc Fabragas'ın takımdan ayrılmasından sonra Arsenal'ın 1.kaptanı olan Robin van Persie,kaptan olmanın nasıl bir duygu olduğunu anlattı.Robin van Persie,kaptan olmanın kişiliğine kötü bir etkisi olmadığını,hâlâ aynı insan olduğunu söyledi.Bu sezon Arsenal forması altında fırtınalar estiren Hollandalı oyuncu,kariyerinin de en verimli sezonunu geçiriyor.Ligin bitmesine haftalar kala 26 gole ulaşan Van Persie,gol krallığı yarşında da yoluna rakipsiz bir şekilde devam ediyor.Fabregas'ın Barcelona'ya transfer olmasından sonra kaptanlık pazubandını devralan oyuncu,bu durumdan onur duyduğunu belirtti.Kaptan olmanın kişiliği değiştirmemesi gerektiğini söyleyen golcü,kulübünün resmi sitesine yaptığı açıklamada,"Ben değiştiğimi düşünmüyorum.Hâlâ kendi yolumda devam ediyorum ve hep aynı kalacağıma inanıyorum." diye konuştu.Kaptan olmadan önce de herkese yardımcı olduğunu söyleyen Van Persie, "Bundan önce de herkes yardım etmeye çalışıyordum.Şu an değişen bir şey yok.Burada herkes birbirine yardım eder.Bu kulübün amacı budur." dedi.Bu görevin kendisi için onur verici bir duygu olduğunu da sözlerine ekleyen golcü oyuncu,"Bu gerçekten benim için gurur verici bir şey.Tarihteki tüm Arsenal kaptanlarına bakınca özel duygular hissediyorum.Gurur duyuyorum,çünkü Arsenal çok büyük bir kulüp.Tony Adams,Thierry Henry,Patrick Vieira ve Cesc Fabregas hepsi adam gibi adamlardı." sözlerini kullandı.

Hiç yorum yok: