26 Nisan 2012 Perşembe

Rosicky'den açıklamalar

Rosicky futbol yaşının kaybettiği 2 yıl yüzünden 29 olduğunu söyledi.Sakatlıklar kariyerimi genişletti ama oynayamadım.Bu rağmen en üst seviyede uzun yıllar kalmayı başardım.31 yaşındayım,orta saha üçlüsünde en enerjik performansı sergilemem gerekiyor.2009 yılında milli takımda yaşadığım uzun süreli sakatlık adıma bütün istatistikleri 2 yıl durdurdu.Beş yıl önce yaptıklarımı şimdi yapıyorum.Rakamlar benzer ama yaşım ileride.Sakatlığım yüzünden kaybettiğim yıllarda futbol olmadığı için futbol yaşım 31 değil 29.Kendimi iyi hissediyorum ve ne kadar devam edeceğime bakacağız.Daha uzun bir zamanım olduğunu düşünüyorum.Yakın gelecekte devam edebileceğimi premier ligdeki örneklerle görebiliriz.İyi hissediyorum ve uzun yıllar oynamak için umutluyum.Ryan Giggs ve Paul Scholes gibi oyuncular bana ilham kaynağı.En uygun zamanda Arsenal takımı beni buldu ve hala mücadele ederek formamı haketmeye çalışıyorum.31 yaşımın son aylarında göz kamaştırıcı performansla takıma itici bir güç katıyorum.
Arsene Wenger tarafından orta saha üçlüsünün en atak üyesi olarak oynatması bu performansımda çok önemli.İlerideki üçlü arasından değil orta sahanın en atak oyuncusu olmak daha iyi.Robin'e yakın başlıyorum.Topu ona taşımak ve alan bulmak adına öne doğru oynuyorum.Fark yarattığımı hala söyleyemem ama Wenger ile bu mevkiide oynamamım daha yararlı oldupunda hemfikiriz.Sezon geneli benim için iyiydi.Sezona sakatlıkla başladım.Bu yüzden ilk birkaç ay sürekli form tutturamadım.Wenger'in bana kazandırdığı ritimden zevk alıyorum.
Maç ve antremanlarda bir değişiklik olmadığını düşünüyorum.Takım olarak maçlara odaklanarak fark yaratmaya başladık.Gerisi hepsi aynı.İşler iyi gidiyor diyebilirim.Takımda herkes beraber oynamaktan zevk alıyor.Ben de bu takımın parçası olmaktan mutluyum.Sağlığım yerinde olduğu sürece herşey mümkün.

Hiç yorum yok: