26 Nisan 2012 Perşembe

Denilson dönüyor galiba!

Sao Paulo'da kiralık oynayan Denilson,haziranda Emirates'e döneceğini açıkladı.Denilson,bir yıllık kiralık oynamasının ardından sezon sonu döndüğünde,Arsene Wenger'in kendisine Arsenal'de daha çok forma şansı vereceğini düşünüyor.Geçtiğimiz ay Sao Paolo Yardımcı Başkanı Juan Paulo de Jesus,Denilson'ın Londra'ya dönmek istemediğini açıklamıştı ancak kulüp Brezilyalı oyuncuyla kira sözleşmesini uzatmayı başaramadı.Denilson yaptığı açıklamada, "30 hazirana kadar Sao Paulo'dayım.Daha sonra Arsenal'e döneceğim.Bu sezon,daha çok asist yaptım ve takımda daha çok yer aldım.İyi maçlar çıkardığımı düşünüyorum." dedi.Genç oyuncu,"Atı ay daha kalmak isterdim ancak bu karar kulübüm Arsenal'e ait.Londra'da mutsuz olmayacağım çünkü dünyanın en büyük kulüplerinden birine gidiyorum. " ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: