23 Nisan 2012 Pazartesi

Vermaelen'in durum değerlendirmesi

Vermaelen Chelsea maçında 25 dakika sahada olan Diaby'Nin 3.yarışında zamanında takıma dönmesininin bizim için önemli olableceğini söyledi.
Diaby'nin son 3 maçta sakatlığı yüzünden oynayamayacak olan Arteta'nın boşluğunu doldurabilecek yeteneğe sahip olduğununu düşünüyorum.Arkasında zor bir dönem bırakarak takıma dönen Diaby bizim için çok değerli olabilir.Arteta'nın sakatlığından sonra Diaby orta sahada fiziksel bir güç kurabilir.O bizim için iyi bir oyuncu ve geri döndüğü için çok mutluyum.
Mikel bizim için sezon boyunca bizim için önemli olmuştur.O saha içinde ve dışında iyi bir lider.Çok deneyimli.Sahada olmaması büyük kayıptır.
Takım önümüzdeki yıl şampiyonlar ligine katılım için sıralamayı sağlayacak kapasitedir.Son 2 maçımızı kazanamamış olmamıza rağmen Stoke City,Norwich City ve West Bromich Albion maçlarında sahadan galibiyetle ayrılarak 3.sırayı elde edebiliriz.Rekabetin sert olduğunu kabul ediyorum ama bu premier ligin doğasında var.Herkesin 3.sırayı almak için büyük çabası olacaktır.Bu kolay olmayacaktır ama İngiltere'de lig zordur.Herkes herkesi yenebilir ama zor da olsa 3.sıradaki yerimizi koruyacağımızdan eminim.Bu sıra için bir takım başarılı olacak.Newcastle,Tottenham ve Chelsea ile yarış ilginç olacaktır.
Vermaelen hafta sonu oynanan Chelsea maçının hayal kırıklığı olmadığını ama iyi skoru da alamadığımızı düşünüyorum.3 puanı istiyorduk ama 1 puan aldık.Son 7 maçın 5'inde gol yemedik.2 takım da yorgun olduğu için yakın bir oyun oldu.Chelsea düşük tempoda oynadı ve savunmayı ağırlıkla düşündü.Biz de biraz yorgunduk ama bu durumu neden olduğunu düşünmüyorum.
Wigan maçına çok kötü başladık.Wigan ve Chelsea maçını kazanmak için oynadık.O maçlar 3.sıra için durumumuzu rahatlacak maçlardı.Olmadı ama 3.lük için mücale etmeye devam edeceğiz.
Defansın merkezindeki başarımızı Lorient Koscielny ile ortaklığımıza bağlayabiliriz.Lorient istikrarlı 1 yıl geçirdikten sonra aramızda iyi uyum yakalığımızı düşünüyorum.Son zamanlarda beraber oynamaktan çok mutluyum.O büyük bir oyuncu.Kalitemiz sayesinde uyum içinde iyi oynuyoruz.26 yaşındaki oyuncu ilk sezonda neden olduğunu anlamadığım bazı eleştirilere maruz kaldı.Onun ilk haftadan iyi oyuncu olduğunu anladım.Şimdi 2.sezonunda iyi olduğunu görmekten mutluyum.
O hızlı,güçlü ve topla iyi.Birbirimize benzer oyuncular olduğumuz için onunla beraber oynamayı seviyorum.Ben arkasında oynamak istiyorum.O da arkada olunca güven veriyor.Nasıl oynamak gerekiyorsa beraber onu oynayacağız.

Hiç yorum yok: