30 Nisan 2012 Pazartesi

Podolski açıklandı


Önce Köln ardından bizim resmi internet sitesinden yapılan açıklamalarda Lucas Podolski'nin gelecek sezon Arsenal forması giyeceği açıklandı.Ancak Alman futbolcunun bonservis bedeli her zamanki gibi açıklanmadı.Köln kulbünün CEO'su Cluas Horstmann,konuyla ile ilgili olarak yaptığı açıklamada "Podolski bir dünya yıldızı.Bu şehir,bu kulüp ve taraftarlarımızla da çok özel bir ilişkisi var.Onun ayrılma kararına saygı duyuyoruz.Ona son yıllarda bize yaşattığı gurur dolu anlar için teşekkür ediyoruz." dedi.Podolski ise Arsenal'e transfer olması ile ilgili olarak "Arsenal'e transfer olmam benim üst düzey bir ligde oynamamı sağlayacak.Bu benim kariyerim için önemli bir adım.Ama bu kararı almak benim için hiç kolay olmadı.Benim için Köln şehri,takımı ve taraftarları her zaman özel kalmaya devam edecek." şeklinde konuştu.Arsene Wenger ise,Podolski'yi kadrolarına katmış olmaktan dolayı mutlu olduklarını belirterek "O bizim için gelecekte önemli bir oyuncu olacak.Milli takım seviyesinde ve üst düzey bir fotbolcuya sahip olacağımız için mutluyuz.Zaten 26 yaşında 95 kez Almanya Milli Takımı'nın formasını giymiş olan bir oyuncu için söylenecek fazla söz yok. "Hücum opsiyonlarımız onun sayesinde artacak."10 yaşında Köln alt yapısına gelen Podolski,18 yaşında Köln formasıyla ilk Bundesliga maçına çıktı.2006-07 sezonunda Bayern Münih'e transfer olan oyuncu,2009-10 sezonunda eski takımına geri döndü.Polonya asıllı oyuncu Köln forması ile 180 maça çıktı ve 86 gol kaydetti.
Yeni forma ile fotoğraflar yakında....Tebrikler Lucas...Hoş geldin...

Hiç yorum yok: