18 Nisan 2012 Çarşamba

Santos:Arteta bana çok yardımcı oldu...

Sezon başında transfer olan Brezilyalı savunma oyuncusu Andre Santos,takıma uyum sorunu konusunda Mikel Arteta'nın kendisine çok yardımcı olduğunu belirtti.Santos Player'a yaptığı açıklamada takım arkadaşlarıyla ilişkilerinden bahseden Santos,"Takımdaki her oyuncuyla iyi anlaşıyorum.Herkese iyi davranıyorum ve hepsine eşit seviyede saygı duyuyorum." diye konuştu.Arteta'nın takıma kaynaşmasında büyük pay sahibi olduğunu söyleyen Brezilyalı oyuncu,"Mikel,İspanyolca konuşuyor.Benim dilim de İspanyolca'ya yakın olduğu için kolay anlaşabiliyoruz ve bana hep yardımcı oluyor.Bana Premier Lig hakkında her zaman bilgiler veriyor.Uzun yıllar Everton formasıyla oynadıktan sonra benimle aynı zamanda Arsenal'e geldi." dedi.Takımda arkadaşlığın üst düzeyde olduğunun altını çizen başarılı oyuncu, "Kulüpte birlikte hareket etmek çok önemli.Tüm oyuncular olarak hep birlikte yemeğe gittiğimiz ya da başka aktiviteler yaptığımız oluyor.Genelde takıldığım isimlerin başında ise Thomas Vermaelen,Bacary Sagna,Robin van Persie,Mikel,Benayoun ve Ignasi Miguel var.Bu birliktelik bizim sahada daha güçlü bir takım olmamızı sağlıyor." şeklinde konuştu.
Bu arada Wigan maçının başında ayak bileğinden sakatlanan Arteta sezonu kapattı.Ayak bileğinde yaşanan burkulmanın ciddi olduğu ve sezonun diğer maçlarına yetişemeyeceği belirtildi.

Hiç yorum yok: