28 Nisan 2012 Cumartesi

Benayoun'un maç yorumu

Yossi Benayoun'un Chris Foy'un Stoke City maçında net penaltıyı vermediğini söyledi.
Glenn Whelan ile ceza sahasındaki mücadelede arkadan bana yaptığı müdehale ile ile yerde kaldım ama hakem devam dedi.Yüde yüz penaltıydı.Ben topa bakıyordum o da arkamdaydı.Hakem vermedi,yapacak birşey yok.Stoke City'e karşı burada maçlar zordur.O yüzden beraberlik kötü değil ama galip gelmek istiyorduk.Newcastle United mağlup olması güzel oldu.
Chelsea'den sezon sonuna kadar kiralık olarak transfer olan oyuncu henüz geleceğiyle ilgili karar vermediğini söyledi.İki maç daha var.Arsenal için elimden geleni yapmaya çalıştım ve zevk aldım.Kararı beraber vereceğiz.Arsenal'e transfer olmayı istiyordum.Takım futbolu oynayan ve topu hızlı şekilde ileriye taşıyan ekip içinde olmak keyif verici.Gelcekte ne olacak beraber göreceğiz.
Geçen hafta 2 ödül birden alan Robin Van Persie hakkında da konuşan Benayoun''O herşeyini sahaya koyan Liverpool'daki Torres'ten daha iyi'' dedi.Bu sezondaki 35.golünü attı.Böyle devam ederse hakettiklerinden daha fazlasını da alacaktır.Dünyanın en iyi forvetleriyle bir arada oynama şansı buldum.Robin ve Liverpool'da Torres'le oynamak çok keyifliydi.Onların formda halleri dünyanın en iyileri olduğuna inanıyorum.Liverpool'dayken topu ona vermek gerekiyordu.o atamazsa Gerard atardı.Burada topu ona verdiğinde atacağını biliyorsun.O bütün sezon bunu yaptı.
Ligde kalan iki maçı kazanarak 3.sırada bitirmemiz bizim elimizde.Tottenham ve Newcastle United'ın bizden 1 maç eksiği olmasına rağmen 4 puanlık avantajımız var.Son 3 maçta bize en az 6 puan gerekiyordu.Stoke maçında galip gelemedik.Ama Newcastle United mağlup oldu.Birkaç ay önce 3.olmamız imkansız gibi görünüyor hatta 4.olmamız için şansa ihtiyacımız var deniyordu.Şimdi son 2 maçı kazanarak ligi 3.bitirmek için herşey bize bağlı.2 maçı da kazanarak bize güvenenleri haksız çıkartmayacağız.

Hiç yorum yok: