18 Nisan 2012 Çarşamba

Doğum günün kutlu olsun Szczesny

22 yaşını kutlayan Szczesny bazı açıklamar yaptı.Hayatının unutamayacağı anını açıkladı.
Szczesny ağustos ayında oynadığımı Udinese şampiyonlar ligi rövanş maçında kurtardığı penaltıyı unutamadığını belirtti.Antonie Di Natale'nin nereye vuracağını anladım ve hamle ile penaltıyı kurtardım.Maç 2-1 bitti ve biz tur atladık.Maçtan sonra yaptığım kurtarışın turu getirmesi çok önemliydi.Kariyerimin en eönemli ve mutlu anıydı.Bu penaltı gol olsaydı elemelerde şampiyonlar liginin dışında kalabilirdik.Deplasmandaki Milan maçını saymazsak şampiyonlar liginde iyi anlar yaşadık.O penaltı hep dönüp bakacağım hayatımın önemli anı olarak aklımda olacak.Ocak ayında Swensa,Fulham ve Manchester United maçlarını kaybettik ve ben de iyi değildim.Bunun sebebi neydi bilmiyorum.Ama çok çalışarak kendimi iyi hissetmeye başladım.Kendimi toparladım ve kötü gidişimi düzelterek katkı vermeye başladım.Fabianski ile beraber ülkemizin en iyi 2 kaleciyiz.Onun tarafından bakarsak 2 numara olarak büyük mücadele içinde.Bugün 22 yaşına girdim ve ilk kez premier ligde tam sezon geçiriyorum.Ciddi rekabetin olduğu bu pozisyonda kalmak için çalışmaya devam ediyorum.Her ülkede kaleci kalitesi yüksek.Fabianski bence şu anda oynamasada ülkenin 2 numarlı kalecisi.Burada olması çalışma motivasyonumu artırıyor.Her oyunda in iyisini oynamak zorunda olduğumu biliyorum.Bu noktayı onla olan rekabet sağlıyor.Ben hala kulüpte kendimi ispat etmek için elimden geleni yapıyorum.22 yaşımdayım.Bunun için ve 1 numaralı kaleci olmak için çok uzun bir yolum var.

Hiç yorum yok: