20 Nisan 2012 Cuma

Van Persie'den otel açıklaması

Hafta içi Barcelona'nın kamp yaptığı otelden çıkarken görüntülenen Van Persie olaya beklendiği gibi açıklık getirdi.
İbrahim Affelay benim çok iyi arkadaşım ve o Barcelona için oynuyor.Uzun bir sakatlık süreci geçirdi.Bu süreçte onla telefonla çok konuştuk ama görüşemedik.O buraya geldiğinde desteğimi hissettirmem için yanına gittim.Kamptan çıkmasına izin verilmediği için otelde onu ziyaret etmek zorunda kaldım.Üzerimde Arsenal eşofmanı vardı.Lobide oturduk ve birşeyler yedik.Herkes çok net beni görebilirdi.Gizli kapaklı bir durum yoktu.Bu şartlarda transfer konuşabilecek birisi olabilir mi?
Ziyaretim tamamen sosyal bir durum olup geleceğimle ilgisi yok.Eşimle futbolun dışında sosyal bir yaşantımız var.Yazın geleceğimiz hakkında karar vereceğiz.

Hiç yorum yok: