20 Nisan 2012 Cuma

Vermaelen ve Santos ne dediler?

 
Santos:Rahat bir yazı bekliyorum ve sadece onu istiyorum.Geçen yıl Brezilya Milli Takımı kampından Fenerbahçe kampına dahil oldum ve tatil yapamadım.Transferin son günlerinde yoğun bir yazı tamamlayarak Arsenal'e geldim.
Yeniz sezon için bir arada daha iyi hazırlanacağımız umuyorum.Brezilya Milli takımının yazın birkaç hazırlık maçı olacaktır.Ancak olimpiyat kadrosu için oyuncu seçimleri farklı olacaktır.Orada oynayacak oyuncularla test yapılacaktır.
Geçen sezon Copa Amerika oynadıktan sonra bu yaz iyi bir tatil yapmak güzel olacaktır.Bu yıl hiçbir engel olmadan takımıma adapte sezon öncesiyle lige hazırlanacağım.
Vermaelen:Futbolda teknoloji kullanılmasını oyun için yararlı olacağını düşünüyorum.Fifa 2 temmuzda bu durumu görüşmek üzere Kiev'de bir toplantı planladı.
Teknolojinin kullanımı oyunu yavaşlatacağını düşünmüyorum.Hakemin bazı pozisyonlarda içinden kararı vermek için süre kazanabildiğini görüyoruz.Futbolda teknolojinin kullanılması çok olumlu sonuçlar doğuracaktır.Pozisyonlarda sonucu öğrenmek için hakemin birkaç saniyeye ihtiyacı vardır.Diğer sporlarda bu durumun iyi gittiğini düşünürsek futbolda da neden olmasın...

Hiç yorum yok: