29 Mart 2012 Perşembe

Santos:Tarih yazmak istiyor

Sezon başında takıma katılan Andre Santos kulüp tarihine geçmek istiyor.İlk avrupa deneyimini Fenerbahçe ile yaşayan 29 yaşındaki defans oyuncusu ağustos ayında takıma katıldı.
İngiltere'deki yaşama ayak uydurduğunu ve çok mutlu olduğunu söyleyen Andre herkesin ona kucak açtığını belirtti.İnsanlar sokakta beni tanıması,fotoğraf çektirmesi ve saygı göstermesi evimde hissetmemi sağlıyor.Böylece adaptasyon süreci kısaldı ve artık ben kulüp tarihine geçmek istiyorum.Dünyanın en zor ligine geldiğimi biliyorum.Futbol daha hızlı oynanıyor.Topa sahip olmak çoğu ıslak sahada zorluyor.Türk ligi de kötü değil ama burası çok farklı.Kısa sürede taraftarlardan gördüğüm ilgi bana sürpriz oldu.Sakatlandığım zaman gördüğüm ilgi geri dönmemde etkili oldu.Pek çok insanın desteği,takımın bana ihtiyacı olduğunu belirtmeleri ve ne zaman döneceğimi sormaları çok önemliydi.Tribünlerde bile ne zaman döneceğim soruldu.Bu dönüşümü hızlandırdı.Daha çok çalışıp kulüp tarihinde yer almak istiyorum diyerek konuşmasına son verdi.
Andre çok kaliteli teknik bir oyuncu.Her Brezilyalı gibi biraz disiplin sorunu var.En büyük eksikliği savunmadan çıkarken veya kazandığı topları basit kaybetmesi.Sol ayağını çok iyi kullanıyor.Gibbs'den fazlası tecrübesi ve tekniği.Ama Gibbs ondan daha disiplinli ve hızlı.Çetin bir mücadele olacak aralarında bu da bize yarayacak...

Hiç yorum yok: