12 Mart 2012 Pazartesi

Rosicky yeni kontrat imzaladı

Tomas Rosicky ile yeni sözleşme imzalandı.Son 3 maçta 2 gol atan ve formunu yükselten Rosicky takımda kaldı.31 yaşındaki Çek Cumhuriyeti kaptanı Rosicky Milan,Tottenham ve Liverpool maçlarındaki performansı göz kamaştırıcıydı.2006 yılında Borussia Dortmund'tan transfer olan Rosicky 156 maçta 19 gol attı.Bu yıl 28 maçta forma giydi.Çek Cumhuriyeti için 85 kez forma giyen Rosicky 2006 yılındaki Dünya Kupası'ndan bu yana takımın kaptanlığını da yapıyor.Rosicky yeni kontrat imzaladığı için çok mutlu ve gururlu olduğunu söyledi.Formasını giymekten gurur duyduğum ve evim gibi olan Arsenal'le sözleşme yenilemekten mutluyum dedi.Yönetici,takım arkadaşları,personel ve taraftar bu takımı büyütmek için çaba harcar.Ben de bu işin parçası olmakla ayrıcalıklı hissediyorum.Çok yetenekli takımımız var.Burada kupalar kazanacağız.Buna inanıyorum ve gerçekleşmesi için elimden geleni yapacağım dedi.Arsene Wenger ise şunları söyledi:Ben Tomas'ın yeteneklerine hep hayrandım.Böyle üst sınıf doğal bir oyuncunun geleceğini Arsenal'de taahhüt etmesi sevindirici.Rosicky kulüp uğruna sürekli çalışan,takımın ruhunu savunan ve stilimizi koruyan bir oyuncu oldu.
Küçük Mozart'ın gelecekte yapacakları için sabırsızlanıyorum.Sakatlıklardan kurtulduktan sonra ilk kez bu yıl istikrar gösteriyor.Daha önce artık gitsin dediğimiz adamdan eser kalmamış.Zorluyor ve formasını alıyor.Alanında formsuzluklar ve sakatlıklar onu 11'e taşıdı ve üst üste 3 iyi performans gösterdi.Küçük Mozart'ı kontrattan dolayı tebrik ederim ve başarılar dilerim.

Hiç yorum yok: