18 Mart 2012 Pazar

Alex:Herkesten birşey öğreniyorum

Genç yıldız adayı Alex Oxlade Chamberlain takımdaki tecrübeli oyunculardan sürekli birşeyler öğrendiğini söyledi.Takımdaki tecrübeli isimleri öven genç oyuncu,kulübünün resmi sitesine yaptığı açıklamada,"Theo,Gervinho,Robin gibi isimleri örnek alıyorum.Özellikle Tomas Rosicky'nin olağanüstü bir oyuncu olduğunu düşünüyorum." ifadelerini kullandı.Kariyerinin başlarında orta sahanın ortasında oynadığını söyleyen 18 yaşındaki oyuncu,"İlk başlarda merkez orta saha oyuncusuydum.Şimdi ise biraz daha ileride oynuyorum.Çok kaliteli oyuncularla birlikte oynamam benim gelişmem açısından gerçekten çok faydalı.Arsenal'da herkes birbirine yardımcı olmaya çalışıyor.Benim gibi genç oyunculara herkes tavsiyeler veriyor.İyi oynadığım zaman ise kendimi daha rahat hissediyorum ve bu da gelişmemde bana yardımcı oluyor." diye konuştu.Milan maçının rüya gibi geçtiğini söyleyen genç yıldız tur atlayamadığımız için üzgünüm ama çok iyi oynadık dedi.Bu sezon ligde 9 kez Arsenal forması giyen 18 yaşındaki oyuncu 2 kez gol sevinci yaşamayı başardı.

Hiç yorum yok: