30 Mart 2012 Cuma

Sagna:200.maç rüya gibi

Bacary Sagna 5.sezon sonunda haftaya oynanacak Manchester City maçında 200.maçına çıkacak.Şu ana kadar bu formayla 198 maça çıkan Fransız oyuncu burayı artık evim gibi görüyorum dedi.
Arsenal için 200.maça çıkmak gerçek bir rüya için büyük başarı olacaktır.Bu maçta gol atmak istiyorum.Arsenalle daha fazla maçlara çıkacağım için gurur duyuyorum.Bu kulübün tarihinde bir parça olmaktan gururluyum.Manzaranın bir parçası olmak çok güzel.1 ekimdeki ilk Tottenham maçında sakatlanıp 4 ay sahalardan uzak kalan Sagna 29 yaşında olduğunu ve çok tecrübe kazandığını söyledi.Kariyerimdeki en büyük sakatlığı geçirmeme rağmen takımın bir parçası olduğumu biliyordum ve koltuk değnekleriyle de olsa maçlara gidiyordum.Sakatlık süresince daha uzun süredir tedavi olan Wilshere ve Diaby ile berabedik.Ben 4 ayda geri döndüm ama onlar tam anlamıyla hala hazır değiller.Onları anlıyor ve zorlu günlerde saygı duyuyorum.

Hiç yorum yok: