28 Mart 2012 Çarşamba

Gervinho:Gelecek parlak

Gervinho,sahip oldukları genç kadronun gelecek yıllarda önemli başarılara imza atacağını söyledi.Kulübün resmi internet sitesine konuşan 24 yaşındaki futbolcu, "Bu sezon çok zorlu süreçlerden geçmiş olmamıza rağmen hepsiyle çok iyi başa çıktık.Herkesin bizden umudunu kesmeye başladığı bir anda müthiş bir geri dönüş yaptık." ifadelerini kullandı.Yetenekli ve genç oyunculardan kurulu bir kadroya sahip olduklarına da değinen Gervinho,"Takım içersindeki arkadaşlık çok üst düzeyde.Gelişime açık bir kadromuz var.İyi bir grup ve takımız.Gelecek yıllarda çok önemli başarılara imza atacağımıza eminim." dedi.
İlk yılda İngiliz futbolu beni çok geliştirdi diyen Gervinho uyum sorununu aştığını belirtti.Yoğun maç trafiğine rağmen performansından memnun.Fransa'da yaptığım iyi işler beni buraya getirdi.Buradaki 1 yıl kariyerime olumlu yansıdı ve kişisel gelişimime katkı sağladı.Kulübe adapte olduktan sonra arkadaşlıklarımı geliştirdim ve işimden zevk almaya başladım.Çok iyi oyuncularla böyle özel bir takımda olmak harika.Gervinho Fransa'daki giderken zorlanmıştım ama süper bir kulübe geldim diyerek sözlerini bitirdi.

Hiç yorum yok: