26 Mart 2012 Pazartesi

Arsenal ruhu beklentilerimi aştı


Hafta sonu mükemmel bir gol atıp iyi oynamaya devam eden Arteta resmi internet sitemize şunları söyledi:
Yazın geldim ama Arsenal ruhu beklentilerimi aştı.Takımın değişmez bir parçası oldum.Buraya geldiğimde takı iyi durumda değildi.Ama müthiş bir ruh vardı.Herkes bağırmak veya suçlamak yerine birbirlerine güven veriyordu.Wenger ve takım devamlı olumlu konuşmalar yapıyor.Kazanmak için yeteneği olan bir takımız.Artık güven dengemiz de var.7 maç üst üste kazanmanın sırrı da bunun altında yatıyor.
25'i ligde toplam 33 kez Arsenal forması giyen Arteta bu hafta attığı mükemmel frikik golüyle 5.golünü attı.Bu golde kendimden emin şekilde topun başına geçtim.Ailem oradaydı ve onlara gol armağan etmek istedim.Genelde Van Persie topu alırdı ve iyi de vururdu ama bu sefer öyle yapmadı.Everton'dayken frikiklerin hepsini ben atardım.Yeni bir takıma geldiğinizde bu kolay değil.
Takım ve tüm personelin harika olduğu bir kulüpte olmak güzel.Kazandığımız zaman biz ve taraftar çok zevk alıyor.Aksinde bize sırtlarını dönüyorlar ki bu çok doğal.Kazanmaya devam edip iyi bir sezon sonu yaşamak istiyoruz.
Nihayet harika bir frikik golü atan Arteta artık değişmez oldu.Everton'da yaptıklarından çok farklı bir işe soyundu.Hücumun mutfağında savunmanın ise başında oynuyor.Pas trafiğini yönetip sağ ayakla vurulacak duran topları kullanıyor.Birkaç maç dışında geldiğinden beri yeni işine ve takıma alıştı.Özlediğimiz frikik golünü de attı.
Doğum günün kutlu olsun Mikel....

Hiç yorum yok: