2 Kasım 2012 Cuma

Wenger ve benim Van Persie yorumu

Arsene Wenger,cumartesi günü Manchester United ile Old Trafford'da oynayacakları maçta taraftarlarından Robin van Persie'ye saygı duymalarını istedi.Wenger,basın mensuplarına verdiği demeçte "Umarım taraftarlarımız Van Persie'ye bir saygısızlık yapmazlar.O 8 yıl Arsenal forması giydi.Tabii taraftarların ne yapacağını bilmiyorum ama saygı duymalarını umuyorum." dedi.29 yaşındaki Hollandalı,Arsenal'den yaz aylarında 30.5 milyon euro karşılığında Manchester United'a transfer olmuştu.Kırmızı Şeytanlar forması ile 12 maçta 9 gol atan Van Persie,hafta sonu ilk kez Arsenal'e karşı forma giyecek.
Takım hakkında da bilgi veren Wenger Gervinho'nun sakatlığı 3 hafta sürecek.Szczesny,Diaby ve Gibbs de Manshester United maçında sahada olmayacak.Salı günkü tarihi maçta ise yeni bir sakatlık olmadı.
Saygı duyulmakla beraber taraftarın nefret duygusunu sahaya kusacağını düşünüyorum.Çünkü gitmek için bu kadar ısrar eden oyuncu 8 yıllık kariyerini düşünmemiş ve kaptan olduğunu unutmuştur.O yüzden Arsenal'a yakışmayan oyuncuyu yuhalamak bu maçta boynumuzun borcu gibi.Fotoğrafını bile yayınlamak istemiyorum artık...

Hiç yorum yok: