5 Kasım 2012 Pazartesi

Santos özür diledi

Andre Santos,Manchester United’a transfer olan Robin Van Persie’nin formasını aldığı için taraftarlardan özür diledi.Topçular'ın kaptanıyken Kırmızı Şeytanlar’a transfer olan ve haftasonunda oynanan maçta eski takımını deviren gollerden birini kaydeden Hollandalı,eski taraftarlarınından büyük tepki almıştı.Brezilyalı savunmacı Arsenal’in eski kaptanının devre arasında formasını alınca taraftarın tepkisini üstüne çekti.Yaptığıma alınan tüm taraftarımızdan özür dilerim.Böyle negatif bir etki yaratmayı tabii ki istemedim.Böyle olacağını bilseydim Robin’le formalarımızı kimsenin göremeyeceği bir yerde değiştirmeyi teklif ederdim.” ifadelerini kullandı.Fransız teknik adam Arsene Wenger konu hakkında "Santos takımı önemsiyor,takımın başarısını istiyor ve düşünceli bir futbolcu.Bu tip bir olay tekrar etmeyecektir,özellikle bu yaşananlardan sonra.Bu olayın yaşanması da ilginç,çünkü Santos bizlerden biraz da farklı bir oyuncu,konuştuğunda farklı bir insan oluyor.İngilizlerin bunu anlamaması normal,bir Fransız olarak ben de anlamıyorum." şeklinde konuştu.Konuşmasına devam eden tecrübeli teknik adam "Ama sizi temin ederim ki şimdi ne yaptığını anladı ve hatasını biliyor.Bir daha bu tip bir olayın yaşanmayacağından eminim." dedi.

Hiç yorum yok: