7 Kasım 2012 Çarşamba

Walcott:İlk 11'i hakediyorum...

Arsenal formasıyla ilk maçına 17 yaşında çıkan Theo Walcott,şampiyonlar liginde Schalke ile oynanan karşılaşmada perdeyi açan isim oldu.Hücum oyuncusu performansıyla ilk 11'de oynamayı hak ettiğini dile getirdi.Sky Sports ekranlarına ilk 11 oyuncusu olmayı hak ettiğini söyleyen ve sözleşmesi hakkında konuşmaktan çekinen Walcott,"Futbol oynamak istiyorum ve aklımdan geçen tek konu bu.Umarım takımda yer alırım çünkü bunu hak ettiğimi düşünüyorum.Bu takıma bir şeyler kazandırmak istiyorum.Umarım Premier Lig şampiyonu olabiliriz.Sözleşmem hakkında menajer ile konuşmalısınız.Dürüst olmak gerekirse ben bu soruya cevap veremem." dedi.Schalke karşısında galip gelmek için fırsatları olduğunu fakat bir türlü topa istedikleri gibi sahip olamadıklarını belirten Walcott "Elimden geleni yaptığıma inanıyorum.Son dakikalarda top ayaklarımın arasında sıkıştı ve toparlayamadım.Son dakikalarda başka fırsatlar da yakaladık.Galip gelseydik fantastik olurdu.İkinci yarıda oyunu domine eden taraf onlardı.Defansımız oldukça güçlüydü.Bir puana elbette üzülmüyoruz.Geride kalan son iki karşılaşmadan galip ayrılmayı hedefliyoruz,bunu yapabilecek gücümüz var." şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: