27 Ekim 2012 Cumartesi

Wenger'in QPR yorumu

Son 2 maçı kaybederek yorgun düştük ve güvenimiz zayıflamıştı.Bu yüzden sonuçtan mutluyum.Kaliteli ve ligde kalacağına inandığım QPR'a karşı sabırla topa sahip olduk.Hata yapacakları bir şansı bekledik.Son 20 dakika 10 kişi kaldıklarında işimiz kolaylaştı.Genel olarak çok ciddi bir oyun sergiledik.
Wilshere tekniğiyle herşeyi verdi ve rekabetçi bir durum ortaya çıkardı.Pozisyonlardaki hızı ve ritmi biraz geride ama düzelecektir.Bu kadar uzun süreden sonra sahaya çıkmak zordur.Bunun üstesinden gelmesi kolay olsun diye ona haber vermeden ilk 11'e aldım.Ondan beklentiler çok yüksek.Takımın tecrübesi ve kalitesine rağmen güven,yorgunluk gibi sorunlara karşı dinamizm sağlayabileceğini düşündüm.Wilshere oynayacağını bugün 12:30'da açıkladım.Bu durum için çok düşünmek için vakit de yoktu.Onun bu duruma nasıl tepki vereceğini görmek gerekiyor.Uzun süre sonra ilk 11'de çıkıp sahada neler yapacağına bakmalıydık.Sorunsuz bir maç çıkardı.Oynadıkça daha iyi şekilde dönecek.Böyle bir maçtan sonra ondan salı günkü kupa maçında mı yoksa haftaya Manchester United maçında mı yararlansam bilemiyorum?
QPR bizi durdurmak için kararlı bir oyun oynadılar.Orta sahada Diakite ve Granero gibi kaliteli oyuncuları var.Sertliklerde kasıt olmadığını düşünüyorum.Granero'nun Wilshere'a sert müdehalesinden endişelendim.Hakem duruma hakim bir yerdeydi ve faul vermedi.Daha sonra yaptıklarından sarı kart gördü.Mbia'nın kırmızı kart görmesini de adil olduğunu düşünüyorum.
QPR golden sonra atakları taktiksel bir durum değildi.Psikolojik olarak durum öyle gelişti.Daha önde ataklar yapmalıydık ama skoru korumak gerektiği anlayışı ağır bastı.Bu durum takımdan güvenin ne kadar çabuk gittiğini gösteriyor.
Cazorla'nın kaçırdığı pozisyonu nasıl atamadığını bilemiyorum.
Gervinho'nun ayak bileğinde bir sorun var ve ne kadar ciddi bilemiyorum.
Sagna fiziksel olarak kendini çok iyi hazırladı.Wilshere kadar uzun olmadığı için dönüş kararı zor olmadı.

Hiç yorum yok: