31 Ekim 2012 Çarşamba

Wenger'in çılgın maç yorumu

Reading ile oynadığımız inanılmaz maç sonrası Wenger neler dediği çok beklenen bir durumdu.Geç saatlerdeki basın toplantısından notları aktarıyorum.
Faleket bir başlangıcın ardından özellikle umutla 2.yarı oynadığımız futboldan gurur duyuyorum.İlk yarı herşey sistem dışıydı.Oyun 4-4 olduktan sonra maçı kazanabilecek anlar oldu.Uzatma anlarında Reading tamamen motivasyonunu kaybetti.Tek pozisyon buldular.Bir net penaltımız verilmediğini düşünüyorum.Fantastik bir Reading ilk yarısından sonra çok rahat 2.yarı oynayan taraf olduk.4-0 geriye düşüp umutla dönmek çok güzel.Tersini Newcastle maçında yaşamıştık.Hayal kırıklığını biliyorum.
İlk yarı 4-1 bittikten sonra saldırgan bir orta saha oyuncusu olan Eisfeld'i oyuna alarak 4-2-4 ve 4-1-5 gibi sistemlerle pek çok pozisyon ürettik.Her zaman maçı geri çevirebileceğimiz umudumuz vardı.Ceza sahası civarında kazandığımız duran toplar ve kornerler vardı ama sonuç alamadık.Son 15 dakikaya 4-3 girmek gibi planımız vardı ama olmadı.Ama son dakikalarda bulduğumuz gollerle maçı uzatmaya taşıdık.Git gide düşen Reading maçı 2.yarı kaybedeceğini anlamış ama elinden birşey gelmiyor gibiydi.4-0 anında maçı kaybetmiş hissederken 4-1'de hala ihtimal var,4-2 olduktan sonra oyuncu değişikliğiyle maç bitmedi kazanabiliriz duygusu hakim oldu.Rakibin paniğini iyi değerlendirirken biz de golü bulamamanın yarattığı panikle işimizi doğru yapamadık.
Durum 4-0 iken ne yapabilirim diye düşünüyordum.Devre arasında ne söyleyeceğimi düşünüyordum.Takımı toparlamak için ilham kaynağı arıyordum.2-0 iken de bunları düşünüyordum ama en çok da 3-0,4-0 geriye düşen takımın taraftarlarının üzüntüsünü düşündüm.
Bazı taraftarlar 4-0 olduktan sonra sahadan ayrıldı.Onların bize ilk yarıda sağladığı krediyi 2.yarıda geri ödedik.Sadece bu tarihi kaçırmış oldular.
Soyunma odasında her zamanki görüşler bildirildi.2.yarı bundan daha kötü olmayacağını söyledim.
Kariyerimin en önemli başarım denemez herhalde.Ama unutulmaz bir geceydi.İlk yarıdaki durum yüzünden başarı veya zafer olarak algılanmamalı.İkinci yarıda verilen tepkiden çok mutluyum.
Hafta sonu oynanacak Manchester United ve 3 gün sonra çıkacağımız Schalke deplasmanı için ilham kaynağı bir durum olacaktır.Bu maç asla vazgeçmemek üzerine bir ilham olabilir.

Hiç yorum yok: