17 Ekim 2012 Çarşamba

Mannone Arsenal'dan ayrılmayı düşünmüyor...

Vito Mannone,hakkında çıkan ayrılık iddialarına açıklık getirdi.24 yaşındaki oyuncu,kısa vadede Arsenal’den ayrılmayı düşünmüyor.Arsenal ile sözleşmesinin son yılında olduğu yönündeki iddiaların gerçeği yansıtmadığını dile getiren Mannone,“Bir süredir hakkımda çok değişik dedikodular okuyorum.Arsenal’de olduğum için çok mutluyum.Gelecekle ilgili planlar yapmıyorum.Burada kalabildiğim kadar kalmak istiyorum” dedi.İtalya Milli Takımı’na çağırılmak istediğini dile getiren Mannone, “Her oyuncu kendi ülkesinin formasını giymek ister.A takımda olmak benim için de bir rüya.Ancak milli takım arasını iyi değerlendirebilirsiniz.Milli takıma seçilmediğim için hayıflanacak değilim.Arayı en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyorum” diye konuştu.

Hiç yorum yok: