10 Ekim 2012 Çarşamba

Sagna:Sahalara dönmek güzel

Bacary Sagna,sakatlığını atlattıktan sonra U-21 takımıyla sahalara dönmenin sevincini yaşıyor.Sagna,mayıs ayında Norwich'e karşı oynanan maçta 12 ay içinde ikinci kez bacağını kırmıştı.Sakatlığından kurtulmaya çalışan oyuncu,eski kondisyonuna yeniden ulaşmak için çok çalışıyor.Resmi internet sitesinden açıklamalarda bulunan Sagna,"Geri dönmek harika.Bu anı beş aydır bekliyordum.Hedefim gelip ilk olarak 21 Yaş Altı takımıyla oynamaktı.Her şey iyi gitti ve kazandık,çok mutluyum.Çok mutluyum,rehabilitasyon merkezinde zaman geçirdikten sonra kondisyon hocamla çok çalıştım ve oynamaya hazır hale geldim.Böylesi büyük bir sakatlık geçirdiğinizde bunu kaldırabilirsiniz ancak iki kere olması zordur.Biraz üzgündüm fakat ertesi gün daha güçlü olarak sahalara dönmek için mücadeleye hazır hale geldim." dedi.A takıma ne zaman döneceği belirsizliğini koruyan Sagna,döndüğünde daha güçlü olacağını belirtti.Sagna, "Hedefim yok,şu anda tek amacım hazır olmak ve takıma katabileceğimi katmak,yüzde 100'ümü vermek." şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: