11 Eylül 2009 Cuma

Manchester City maçı öncesi son durum....

Arsenal Menajeri Arsene Wenger,eski oyuncusu Emmanuel Adebayor'un Manchester City'yi para için tercih etmediğini vurguladı.Kulübün resmi sitesine konuşan Wenger,"Adebayor sezona çok iyi başladı.Ben onun City'yi para için tercih ettiğini düşünmüyorum.Bu konuda dürüst olmalıyız" dedi.Arsenal'in de ekonomik durumunun yeterince iyi olduğunu belirten başarılı teknik adam,"Premier Lig kulüpleri arasında gayet iyi bir durumdayız" diye konuştu.İngiltere Milli Takımı'nın gayet iyi durumda olduğunu vurgulayan Wenger,"Capello'nun takımı favoriler arasında.Gerrard,Lampard,Ferdinand ve Rooney,hepsi tam da en iyi oyunlarını oynayacak yaştalar" dedi.
Arsene Wenger,medyanın saldırılarına hedef olan oyuncusu Eduardo'ya arka çıktı.Wenger öğrencisi Eduardo da Silva'yı korurken,genç oyuncunun bir sindirme harekatına kurban gittiğini söyledi.Eduardo da Silva,Şampiyonlar Ligi ön eleme turunda Celtic ile karşılaştıkları mücadelede kendisini yere bıraktığı sebebiyle iki maç ceza almıştı.Bir basın açıklaması düzenleyen tecrübeli teknik adam,"Bunun adil olmadığını düşünüyorum.Bir anda tüm medya Eduardo'ya karşı oldu" diye konuştu.Bir huzursuzluk yaratmak istemediğini vurgulayan Wenger,"Oyuncuların kendini yere atmasının önüne geçmeliyiz.Ben maçın ardınan dürüstçe penaltı hakkındaki fikrimi beyan ettim" dedi.Eduardo'nun darbe aldığının kanıtı olduğunu belirten başarılı teknik adam, "Onun yaptığının daha fazlasını yapan oyuncular var.Ben oyuncuma güveniyorum ve onun moralini düzeltmek için elimden geleni yapacağım" dedi.
Rusya'nın Galler maçına ilk 11'de çıkıp 90 dakika oynayan Arshavin kasık bölgesinde sakatlık nedeniyle Manchester City maçında oynayamayacak.Manchester United maçında sakatlanan Arshavin 1 hafta dinlenerek Galler maçında oynadığı için üzgün olduğunu belirtti.Fabregas ve Rosicky ise City maçıyla geriye dönebilir durumda.Theo Walcott ise şampiyonlar ligi maçından sonra gelecek hafta sahalara dönmesi bekleniyor.
İspanya Milli Takım maçlarından dönen Fabregas en büyük hayalinin dünya kupasını kaldırmak olduğunu belirtti.AS'a konuşan genç oyuncu,"Güney Afrika 2010 katılmayı garantileyerek ilk hedefimizi gerçekleştirdik.Kendimizi geliştirmek ve Dünya Kupası'nı kaldırmak istiyoruz" dedi.Son milli maçta güzel bir gol atan Fabregas,"Takımıma yardım edebildiğim için mutluyum. 90 dakika oynamaya ihtiyacım vardı,Konfederasyon Kupası'ndaki Amerika mağlubiyetinden beri ilk onbirde başlamamıştım" diye konuştu.Gol atmanın kendisine güven verdiğini vurgulayan yıldız oyuncu,"Topu filelerle buluşturduğum için ve takımımın galibiyete ulaşmasını sağladığım için mutluyum" dedi.
Güçlü Manchester City maçı için takıma çok güveniyorum.Toure'yi kaptan yapmaları çok komik bir motivasyon sistemi.Daha önce Türkiye'de de rastladığımız bu durum bakalım Toure'yi nasıl etkileyecek.Duran toplarına çok dikkat etmemiz gerekiyor.Onlarda da Richards ve Tevez oynamayacak gibi.Ade ve Toure ilk kez bize karşı forma giyecek.Fabregas'lı 4-4-3 sistemi iyi işleyecek ve City'i kolay yeneceğiz gibime geliyor.Duran top dönüşlerinde topu ele geçirirsek savunmalarını tamamen çıkardıkları için çok gol bulabiliriz....Maç cumartesi 17:00'de..

Hiç yorum yok: