14 Ekim 2008 Salı

Guardiola Coldplay ile motive ediyor...

Katalan devi Barcelona'da İspanyol çalıştırıcı Pep Guardiola'nın takımı maçlar öncesinde nasıl motive ettiği ortaya çıktı. Barcelonalı futbolcuların kritik 90 dakikalar öncesi kendilerine gelmesini sağlayan şey müzik; İngiliz alternatif müzik grubu Coldplay. 37 yaşındaki genç çalıştırıcı maçlar öncesinde takım otobüsünde ve idmanlarda Coldplay şarkıları ile oyuncularını motive etmeye çalışıyor.
Pep Guardiola Coldplay şarkılarının futbolcular üzerinde pozitif bir enerji yaydığına inanırken, soyunma odasında ise müziğe izin vermiyor. Barça'lı futbolcuların ilginç terapisine zaman zaman futbolcuların da eşlik ederek idmanlarda arkadaşlarına müzik yayını yaptıkları belirtliyor. Bunların başında ise kaleci Victor Valdes geliyor. Valdes zaman zaman idmanlarda DJ rolüne üstlenerek Hard Rock, Latin müzik tarzında arkadaşlarına şarkılar dinletiyor.
Bırak maçı hayata bile motive ediyor adamı Coldplay;özellikle in my place şarkısı...
Şarkı şöyle diyor:
Benim yerimde, benim yerimde
Değiştiremediğim çizgiler vardı
Ve kaybolmuştum, evet
Kaybolmuştum, kaybolmuştum
Geçmemem gereken çizgileri geçmiştim
Kaybolmuştum, evet
Onu ne kadar beklemen gerekiyor?
Onun bedelini daha ne kadar ödemen gerekiyor?
Onu ne kadar beklemen gerekiyor?
Korkmuştum, korkmuştum
Yorgun, ve hazırlıksız
Ama seni bekliyorum
Gidersen, gidersen
Beni burada tek başıma bırakıp
Seni bekliyorum
Onu ne kadar beklemen gerekiyor?
Onun bedelini daha ne kadar ödemen gerekiyor?
Onu ne kadar beklemen gerekiyor?
Lütfen, lütfen, lütfen
Geri gel bana bana şarkı söyle
Bana
Haydi, şarkı söyle
Haydi şimdi söyle
Haydi şimdi söyle
Bana; geri gel ve şarkı söyle
Benim yerimde, benim yerimde
Değiştiremediğim çizgiler vardı
Ve kaybolmuştum, evet

Hiç yorum yok: