8 Aralık 2012 Cumartesi

Arsene Wenger'in West Bromich Albion yorumu

Arsene Wenger Emirates'te 2-0 kazandığımız West Bromich Albion maçından sonra şunları söyledi:
Genel olarak iyi oynadığımızı düşünüyorum.İlk penaltının verilmemesi gerekirdi.Bunun dışında çok şans yakaladık ve kalemizde pozisyon vermedik.Son maçtan sonra takımın ruhu pek çok kişice sorgulanmıştı.İşimizi yapmaktan başka çaremiz yok.Bugün de işimizi iyi yaptık.
West bromich Albion bizi durdurmaya yönelik bir oyun oynadı.Fizik gücüyle derin bir futbol oynadılar.Myhill çok erken zaman çalmaya başladı.Bu durum bizi biraz gerdi.Maçı kazanmamız gerektiğini herkes çok iyi biliyordu ve hissediyordu.Şansımız da yerinde olunca zor mücadeleyi kazandık.Üst düzey,iyi anlaşan,ciddi ve kararlı bir oyuncu grubuyla kazandık.
Cazorla'nın pozisyonu penaltı değildi.İncelemedim amam maçtan sonra Santi ile konuştum ve bana o pozisyonda darbe aldığını ve bu yüzden dengesini yitirdiğini söyledi.Bilmiyorum,belki de biraz abarttı ve kendi de bir şeyler kattı.Oyuncunun dokunması şart değil ama bence penaltı değil.Bugün bu karar lehimize olabilir ama yarın aleyhimizde olursa canımız yanar.
Wilshere bizim tahmin ettiğimiz seviyeye doğru gidiyor.yani eski Wilshere oluyor.Bunun için bugün büyük bir adım daha attı.3-4 maçta küçük patlama yaşadı.Bu antremanlarda da görünüyor.Bazen sabırlı olmak gerekir.Üst düzey hale yine gelecek.Oynayarak bunu elde edecek.
Bugünkü galibiyetten gurur duyuyorum.Sırtımız duvara geldiğinde takım iyi bir tepki gösterip sezon için önemli bir galibiyet aldı.Geçen hafta oynadığımız kötü oyun yüzünden ruhumuz sorgulanmıştı.Bunu sadece futbol sahasında kazanabilirdik.
Bugün tek negatif şey bulduğumuz fırsatları gole çevirememekti.Ancak son oyunda fazla şans bulamadığımız düşünüldüğünde bu maç durum olumlu.Şansları gole çevirmek için biraz daha sakin olmamız gerekiyor.
Bradford maçında rotasyon yapacağım.Sagna'nın ayak bileği iyi değildi ama bugün oynadı.Onun için zor olmasına rağmen oynayabileceğini söyledi.1 veya 2 kişi daha salı günü dinlenmiş olacak.Güçlü bir kadroyla oraya gideceğiz.Çeyrek final oynayacağımız Capital One Cup'ı kazanmak istiyoruz.
Alex Oxlade-Chamberlain de Wilshere ile aynı süreçte.Bugün daha kararlı,güçlü ve daha olgundu.Bazen oyundan kopsa da gördüğüm kadarıyla iyiydi.

Hiç yorum yok: