15 Mayıs 2012 Salı

Van Persie'nin menajeri konuştu

Robin van Persie'nin menajeri Kees Vos,3 ay önce Manchetser City yönetimi ile bir görüşme yaptığını inkar etmedi.Premier Lig'de attığı gollerle şampiyonlar ligi potasında kalmamızı sağlayan oyuncu,takımın ve ligin bu sezon en değerli oyuncularından biri oldu.3 ay önce M.City yönetiminden Brian Marwood ile bir görüşme yaptığı sorusunu yanıtlayan Hollandalı oyuncunun temsilcisi Kees Vos,"Evet.3 ay önce Manchester City Direktörü Marwood ile bir görüşme yaptım.Ben birçok kişiyle  görüşüyorum.Bunda sorun nedir?Şirketim adına 450 tane müşteri ve 350 tane oyuncuyu temsil ediyorum." dedi.Sadece Van Persie'nin menajeri olmadığını söyleyen Vos,"Ben sadece Robin'i temsil etmiyorum.Aynı zamanda Thomas Vermaelen,Keisuke Honda,Jeremain Lens ve Stefan de Vrij gibi isimleri de temsil ediyorum." sözlerini kullandı.Arsenal'ın Fransız çalıştırıcısı Arsene Wenger, geçtiğimiz haftalarda yaptığı açıklamada takımın şampiyonlar ligine kalması halinde Hollandalı oyuncunun Arsenal'dan ayrılmayacağını söylemişti.

Hiç yorum yok: