4 Mayıs 2012 Cuma

Van Persie'den Podolski ve kontrat açıklamaları

Robin Van Persie yaptığı açıklamada,Köln'den transfer olan Lukas Podolski'yi övdü.Sky Sports'a yaptığı açıklamada Podolski'yi selamlayan Van Persie,"O gerçekten çok iyi bir futbolcu.Almanya ile beraber 90'ın üzerinde maça çıktığını biliyorum.Çok tecrübeli bir oyuncu.8 senedir üst düzey futbol oynuyor.Gerçekten çok kaliteli ve doğuştan bir şampiyon." diye konuştu.Podolski'nin takıma katıldığından dolayı çok memnun olduğunu söyleyen Hollandalı oyuncu,"Köln ile sene başında oynadığımız hazırlık maçında bile onun kazanma istediğini görebildim.Podolski'nin Arsenal'e gelmesi beni oldukça mutlu etti." dedi.
Bu sezon gösterdiği performansla Spor Yazarları Derneği'nden yılın futbolcusu ödülünü alan Robin van Persie,ayrılık sinyalleriyle kafaları karıştırdı.Düzenlenen ödül töreninde bir konuşma yapan Van Persie,"Benim kalbim Arsenal için atıyor.Gelecekte ne olursa olsun kendimi bir Arsenal taraftarı olarak hissedeceğim.Bugün önemli bir futbolcuysam bunu Arsenal'e borçluyum." ifadelerini kullandı.Hollandalı yıldızın bu sözleri 2013 yılında biten sözleşmesini uzatmayacağı ve takımdan ayrılacağı şeklinde yorumlandı.Görüşmelerin sezon sonunda başlayacağını "Sezon sonunda başkan Ivan Gazidis ve menajer Arsene Wenger ile bir görüşme yapacağım.Sadece bunun tarihini kesinleştirmemiz gerekiyor." sözleriyle vurguladı.Aldığı ödülün gurur verici olduğunu dile getiren Hollandalı forvet, "Geçmişte bu ödülü kazananları düşününce burada olmanın kıymetini anlıyorum.Bu ödülü hiçbir zaman kazanamayacağımı düşünmüştüm.Kazandığımı öğrendiğimde biraz şaşırdım.'Gerçekten ben mi kazanmışım?' diye sordum.Tarihin bir parçası olmak bana gurur veriyor." dedi.

Hiç yorum yok: