2 Mayıs 2012 Çarşamba

Podolski:Arsenal'de kupalar kazanmak istiyorum

Köln'den Arsenal'e resmi olarak transfer olan Alman Lucas Podolski,yaptığı açıklamada Arsenal'i seçmesinin nedenini kupa kazanmak olarak gösterdi.
Basın toplantısında yaptığı açıklamada Arsenal'in büyüklüğünden bahseden Podolski, "Arsenal çok büyük bir takım.Gelecek yıllar içinde kupa kazanacağımızı düşünüyorum.Köln'den daha büyük bir kulübe transfer olduğumu biliyorum.Başka tekliflerde aldım.Arsenal'de çok iyi bir teknik direktör,iyi bir stad ve seyirci beni bekliyor olacak." diye konuştu.Arsene Wenger ile telefonda konuştuğunu söyleyen Alman oyuncu,"Köln ile Arsenal'in aynı renklere sahip olması benim hoşuma gidiyor.Şu ana kadar Arsene Wenger ile görüşmedim,sadece telefonda konuştum.Londra'ya transfer görüşmesi için seyahet etmedim çünkü Köln'ün başarısı için odaklanmıştım." dedi.Almanya Ligi'nde bulunan bazı takımlardan da teklif aldığını vurgulayan 26 yaşındaki isim,"Almanya Ligi takımlarında da teklif aldım fakat bu benim için hiçbir zaman seçenek olmadı.Almanya'da Köln'den başka bir kulüpte forma giymek istemiyordum.Bir gün Köln'e geri döneceğim." şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: