16 Mayıs 2012 Çarşamba

Alex Oxlade-Chamberlain:İdollerimle oynuyorum

Alex Oxlade-Chamberlain,Theo Walcott ile olan arkadaşlığından ve İngiltere Milli Takımı'na seçilerek hayallerinin gerçek olduğunu ifade etti.Kulübün resmi sitesine yaptığı açıklamada Walcott'un yaşadıklarının kendisine ilham verdiğini söyleyen Chamberlain,"Walcott henüz 16 yaşındayken Dünya Kupası'na katılmıştı.Bu bana oldukça fazla cesaret veriyor.Şimdi ileriye bakma zamanı.Theo gibi bir arkadaşa sahip olduğum için çok mutluyum çünkü o gerçek bir dost.Benim Arsenal'e transfer olduğum günden bu yana sürekli bana yardım etti." diye konuştu.İdolleri olan isimlerle beraber oynamaktan gurur duyacağını belirten 18 yaşındaki isim,"Yılllarca idollerim olan Steven Gerrard,Frank Lampard ve John Terry gibi büyük isimleri televizyon başından izledim.Şimdi onalarla beraber aynı kadroda olacak olmak beni mutlu ediyor ve gururlandırıyor." dedi.

Hiç yorum yok: