24 Şubat 2009 Salı

Zlatan meydan okudu...

Inter’in golcü futbolcusu,Manchester United maçında kendisine güveniyor.
Zlatan Ibrahimovic,Şampiyonlar Ligi’nde karşılaşacakları Kırmızı Şeytanlar’ın forvetleri Rooney ve Berbatov’a patronun kim olduğunu göstereceğini belirtti.
Inter,tıklım tıklım dolu olacak San Siro’da ağırlayacağı Dünya ve Avrupa şampiyonu rakibi önünde,rövanş için avantajlı bir skor elde etmeye çalışacak.
Bu dev maçı heyecanla bekleyen Ibrahimovic ise,Tuttomercatoweb.com’a yaptığı açıklamada, “Rooney ve Berbatov’a kimin patron olduğunu göstereceğim.Manchester United’ın forvetleri oldukça başarılılar ancak ben onlardan daha iyi olmak istiyorum” dedi.
Kendisine Van Basten’i örnek aldığını belirten Ibrahimovic,sözlerini “Gençken Van Basten benim idolümdü.Capello’da bana onun maçlarını kasetlerden izletmişti.Ondan hala birşeyler öğrenebiliyorum” diyerek sürdürdü.Golcü futbolu,Manchester United’a gol atarak takımına faydalı olmak istediğini söyledi.

Hiç yorum yok: