12 Şubat 2009 Perşembe

Eduardo oynamak için can atıyor

Hırvatistan'ın Romanya'yla oynadığı hazırlık karşılaşmayla beraber sahalara dönen Eduardo, Arsenal forması giymek için sabırsızlandığını dile getirdi.
Geçen sezon Birmingham maçında ayağı kırılan Eduardo,yaklaşık bir yıldır forma giymemişti.Bir yıl önce sakatlanan Eduardo da Silva,Hırvatistan’ın Romanya’yı 2-1 yendiği maçta sahalara geri döndü.Eduardo “Bu maçtan sonra,Arsenal için de oynamak istiyorum.Kendimi iyi hissediyorum ve hazır olduğumu gösterdim" dedi.Geçen sezon 23 Şubat’ta Birmingham maçında geçirdiği korkunç sakatlıktan beri kulübü veya milli takımı adına forma giyemedi.Dün akşam oynanan maçta,61.dakikada oyuna sonradan giren Eduardo,Niko Kranjcar’a bir de asist yaptı.Eduardo şöyle konuştu: “Herkes korkup korkmadığımı soruyor.Herkese tekrar oynayabileceğimi gösterdiğim için memnunum.Sahaya ilk çıktığımda biraz heyecanlıydım ama,topa ilk dokunduğum anda bu his kayboldu.Önemli olan tekrar oynayabilmem.İkinci golde Niko’yu gördüm ve pasımı verdim.Bütün takım arkadaşlarım beni tebrik etti.Eğer eski Eduardo olmak istiyorsam yine de çok çalışmak zorundayım.”
Ben de Arsenal formasıyla görmeyi özledim.

Hiç yorum yok: