17 Ocak 2013 Perşembe

Arsene Wenger'in Swansea yorumu

Swansea ile Emirates'te oynadığımız FA Cup 3.tur tekrar maçından sonra Arsene Wenger şunları söyledi:
Sahada özellikle 2.yarıda mükemmel bir takım dengemiz vardı.Çoğu 2.yarıda olan şanslar yarattık ama 1 tanesinden yararlanabildik.Turu atlayamamak inanılmaz olurdu.Neyseki tur atladık.İyi performansımız sakin kaldığımız için ödüllendi.Pazar günü 10 kişi ile 2.yarı oynadığımız oyunun bu maç devamı gibiydi.Takım olarak bu durumu geliştirmemiz gerekir.
jack Wilshere olağanüstü bir akşam geçirdi.Bir çok oyuncu iyi oynadı.Takım çok iyi olduğu için mükemmel oyunu çok öne çıkmadı.Harika oyununu ve golüyle yıldızlaştı.Uzun süredir oynamamış oyuncu elimizde olsaydı neler yapacağını gösterircesine mükemmel oynamaya devam ediyor.
Bugün sadece Wilshere bölgesinden değil saüdan ve soldan da tehlikeler ürettik.İyi duran toplar attık.Her bölgeden tehdit oluşturan iyi bir futbol oynadık.Wilshere 10 numara oyuncusu olup olmadığı tartışması garip.O tam bir orta saha oyuncusu.Sol kanatta oynasa da bir tehdittir.Ancak o final topu atan ve alan tam bir orta saha oyuncusu.Daima hedefe yakın oynayabiliyor.Onun kalitesi ve coşkusunu seviyorum.Bu benim için en önemli şeydir.
Coquelin ve Diaby orta sahada daha güçlü ve iyi savunan ikili olsun diye sahaya sürdüm.Başarılı da oldular.Diaby'i biraz daha önce çıkarmamız gerekiyordu ama sorun olacağını sanmıyorum.
Birçok pozisyonu harcamamız gecenin tek negatif yanıdır.
Bir forvet gerekip gerekmediği sorusuna Wenger:Ben Giroud'a inanıyorum.O önemli bir tehdit ve şans yaratıyor.Walcott ile anlaşma yaptıktan sonra duruma bakacağız.Walcott ile kısa bir süre içinde anlaşma imzalanacağını söyleyebilirim.
Guardiola'nın Bayern Münih'e gitmesi benim için sürpriz oldu.Sorularınıza ancak o yanıt verebilir.Onun takımıyla çok önemli 2 maçımız olacak.Çok iyi performans sergilememiz gerekecek.
Federasyon Kupası ligden daha önemli olduğunu söyleyemem.Ligdeki konumumuzu geri almak için elimizden geleni yapacağız.Evimizde Manchester City'e kaybetmek bize olan güveni iyice azalttı.Bu gece ne maçı olursa olsun kazanmamız gerekiyordu.Brighton maçında da aynı güçle oynayacağız.Ama öncelikli hedefimiz yok.Pazar günü önemli bir oyunu kaybettikten sonra geri gelerek galip gelmek ilk önceliğimizdi.
Birden fazla rakabet içerisinde olmamız önemli.Mümkün olduğundan fazla müsabakada kalarak devam etmek istiyordum.Brandford maçını da önemseyerek iyi bir kadroyla oraya gittik.Bayern Münih'e karşı zor maçlara kadar mümkün olduğunca çok maçla fantastik şekilde hazırlanacağız.Bu çok önemli.

Hiç yorum yok: