14 Eylül 2012 Cuma

Wenger'den harika laf:Arsenal'in adamıyım

Arsene Wenger,yeni sözleşme imzalamak için acelesi olmadığını belirtti ve sonuçlar istenildiği gibi gerçekleşmezse takımdaki durumunu sorgulayabileceğini açıkladı.
1996'dan beri kulübün menajerliği görevini yürüten Wenger,üç kez Premier Lig şampiyonluğu yaşadı fakat son yedi yılı kupasız tamamladı.Takımdaki geleceği ile ilgili açıklamalar yapan tecrübeli teknik adam, "İki yılım var.Geçmişte kulübe bağlılığımı kanıtladığımı düşünüyorum.Şu anda uzun vadeli geleceğimi düşünecek durumda değilim.Bu sezon başarılı olmak istiyoruz.Ben Arsenal'in adamıyım.Bunu gösterdiğimi düşünüyorum.İyi ya da kötü iş çıkardığımı göz önünde bulundurmak zorundayım.İyi sonuçlar alamazsam geleceğimi düşünmek zorunda kalırım.Birlikte çalıştığım insanlara güvenmemi sağlayacak kadar uzun süre kulüpte çalıştım.Fakat kendi performansımı da değerlendireceğim ve bir karar vereceğim.Şu anda o aşamada değiliz.Benim işimde iki yıl uzun bir süre.Yapabildiğim sürece kulüp için iyi işler çıkarmak istiyorum.Şunu da kabul etmek zorundayım ki benim yaşımda kondisyonunuzu,bağlılığınızı ve istekliliğinizi sürekli kontrol etmeniz gerekir." ifadelerini kullandı.Sakatlığı süren Abou Diaby'nin de tam olarak iyileşmezse oynatılmayacağını söyleyen Wenger,"Diaby onu oynatabileceğimiz bir durumda.Ancak bu riski göze almamız gerekiyor.Onun durumunu değerlendirip yarın karar vereceğiz." şeklinde konuştu.Adamın dibi Wenger....

Hiç yorum yok: