7 Eylül 2012 Cuma

Cazorla çok iyi

Lukas Podolski,Santi Cazorla ile beraber oynamaktan dolayı çok mutlu olduğunu söyledi ve Arsenal'ın Liverpool'u devirdiği maçta kendisine yaptığı asisten dolayı teşekkür etti.27 yaşındaki yıldız oyuncu,kulübün resmi sitesine yaptığı açıklamada,Cazorla'nın tarzının hem kendisine hem de Arsene Wenger'in futbol anlayışına çok iyi oturduğunu belirtti.Cazorla'nın zamanla daha da iyi olacağına inandığını ifade eden Podolski,"Arsenal'in oyun tarzını seviyorum,bana çok uygun.Santi'nin ki de öyle.Beraber ne kadar iyi iş yaptığımızı gördünüz.İlk golde o bana,ikinci golde ise ben ona asist yaptım." şeklinde konuştu.Takımın sürekli iyiye gittiğini söyleyen Podolski,yine de temkinli konuştu ve henüz sadece üç maça çıktıklarını hatırlattı.Arsenal ile Almanya Milli Takımı'nda oynadığı mevkileri ve edindiği rolleri de karşılaştıran başarılı futbolcu,"Biliyorsunuz Almanya'da sol kanatta görev alıyorum.Ancak gördüğünüz gibi burada durum farklı.Burada yalnızca kanatta değilim.Zaman zaman ortaya geçip Santi,Abou Diaby ve Mikel Arteta ile oynuyorum." ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: