17 Eylül 2012 Pazartesi

Montpellier maçı ropörtajı

Arsene Wenger,Şampiyonlar Ligi'ndeki Montpellier karşılaşması öncesi kendisinin aldığı cezayla ve Theo Walcott'la alakalı önemli açıklamalarda bulundu.İddialara göre,yeni sözleşme teklifinde haftalık 75 bin euro önerilen Walcott,100 bin euro'da diretiyor.23 yaşındaki kanat oyuncusuyla sözleşmesini uzatmak konusunda bir türlü anlaşamadıklarını doğrulayan Wenger,Guardian'a verdiği demeçte,"Şu an,sözleşmesini uzatacağını umuyorum,spekülasyonlar beni etkilemiyor.Ancak, eğer nisana dek sözleşmesini uzatamazsak,takımda kalmasının zor olacağı ortada." ifadelerini kullandı.Geçtiğimiz hafta alınan 6-1'lik Sunderland galibiyetinde oyuna sonradan giren Walcott'a,oyuna girişiyle beraber tribünlerden kimi tepkilerin olduğunun hatırlatılması üzerine,Fransız teknik adam bunu 'endişe'ye bağladı ve "Bu bir endişenin sonucuydu.Oyuncunuzun desteklenmesini istersiniz,kontratının ne durumda olduğunun bu noktada önemi yok.Umarım bu homurdanmalar Theo'nun performansını etkilemez." şeklinde konuştu.Ligdeki ilk dört karşılaşmada kulübede oturan Theo Walcott'un,Şampiyonlar Ligi'ndeki Montpellier maçına da yedek başlaması bekleniyor.Walcott meselesinin yanı sıra,Arsene Wenger bir sene içinde aldığı üçüncü men cezasını da değerlendirdi.UEFA hakkında çok sert konuşan başarılı taktisyen,cezalandırma yöntemini eleştirdi ve "Beni cezalandırmayı seviyorlar.İnsanları nasıl cezalandırmalılar?Maddi olarak?Ancak onlar ikisini de yapıyorlar.Hem maddi olarak cezalandırıyorlar,hem tribüne yolluyorlar." dedi.Arsene Wenger,geçtiğimiz yıl oynanan Udinese karşılaşmasında da cezalıydı ve bu maçta kulübeyle iletişim kurduğu için yine ceza yedi.Ancak Wenger ise Udinese maçında yaptığının kurallara aykırı olmadığını "Açıkçası kimse,UEFA bile,neyin serbest neyin yasak olduğunu bilmiyor.Ben,geçen sene bana yapabileceğimi söyledikleri bir şeyi yaptığım için ceza yedim.Onlara,bana kulübeyle tribünden iletişim kurmamın serbest olduğunu söylediklerini hatırlattığımda, 'Hata yaptık." dediler." sözleriyle ifade etti.Arsene Wenger'in bu tepkisine ve haklı olduğunu düşünmesine rağmen,Montpellier deplasmanında takımın başında mecburen Wenger'in yardımcısı Steve Bould yer alacak.Fakat Fransız çalıştırıca da Montpellier'e takımla beraber gidecek.

Hiç yorum yok: