2 Eylül 2012 Pazar

Maçın yıldızı konuştu...

Abou Diaby,Santi Cazorla ve Lukas Podolski'nin takıma uzun vadede çok büyük katkılar sağlayacağını belirtti.Lige istediği gibi bir başlangıç yapamadığımızı vurgulayan Diaby Liverpool deplasmanında oynadığımız maçtan yeni transferler Cazorla ve Podolski'nin attığı gollerle üç puanla dönmemize büyük katkı sağladı.Takıma yeni katılan isimlerin katkısına değinen Diaby yaptığı açıklamada,"Böyle oyuncuların takımda olmasını bekliyorduk.Bugün kalitemizi gösterdik.Şu an çok mutluyuz.Bu kadroyla büyük başarılara imza atacağımızı düşünüyoruz." ifadelerini kulladı.Geçen sezonu artık unutmak istediğini de sözlerine ekleyen Diaby, "Demek istediğim,geçen sezon benim adıma oldukça zor geçti.Artık iyiyim ve mutluyum.Ayakta olduğum sürece bu sezon bütün maçlarda oynamak istiyorum." diye konuştu.Abou Diaby,takımda Alex Song'un yerini dolduracak isim olmadığını,daha çok Yaya Toure gibi bir oyuncu olduğunu söyledi.26 yaşındaki oyuncu 2006 yılında Auxerre'den geldiği Arsenal'de uzun süre formunu yakalamakta sıkıntı çekmişti.Fakat oyuncu,sakatlıklardan kurtulduğu bu sezonda Arsenal kadrosunun önemli isimlerinden biri haline geldi.Diaby,gazetecilere yaptığı açıklamada,"Takımlarımızda Yaya Toure ve ben benzer rollere sahibiz.Ben Alex Song gibi değilim.Onun yerini alabilecek ve derin oynamayı seven Francis Coquelin ya da Mikel Arteta gibi oyuncularımız var.Ben ileri çıkmayı seviyorum.Defansif görevlerim de var,bu yüzden savunmada iyi olmalıyım.Fakat topu kaptığımızda ileri çıkarım." dedi.Takımda Jack Wilshere'ın sakatlığı sürüyor ve oyuncunun bir ay daha sahalardan uzak kalması bekleniyor.Diaby de kondisyonunu koruduğu takdirde Wenger'in ilk 11'indeki yerini muhafaza etmeye devam edecek.Sakatlığı sebebiyle geçen sezon sadece dört maçta oyuna sonradan giren oyuncu,kendisine olan inancı ve sabrı sebebiyle menajerinden övgüyle bahsetti.Diaby,"Menajere teşekkür etmek zorundayım çünkü oyuncu olarak ondan çok destek gördüm ve bir oyuncu olarak bu desteği görmek önemliydi.Takım arkadaşlarımın yardımları da benim için önemliydi.Futbolu seviyorum ve kulübüme,menajerime ve takım arkadaşlarıma olan borcumu ödemeliyim.Mental olarak zorlu bir süreçti fakat futbol benim tutkum.Önüme bakmak zorundayım." ifadelerini kullandı.Ona artık Abou Reyiz demek istiyorum...

Hiç yorum yok: