3 Ağustos 2009 Pazartesi

Maroune Chamakh Arsenal'i istiyor....

Arsenal’in transfer listesinde olduğu iddia edilen Maroune Chamakh’ın kulübüne çıkardıkları engellerden dolayı tepkili olduğu ifade edildi.
L’Equipe’in haberine göre,genç oyuncunun gitmesine izin verilmesi için kulübünü uyardığı ifade edildi.Arsenal’e transferine izin verilmemesi halinde yeni sözleşme imzalamayacağını belirten Chamakh’ın,sözleşmesi gelecek yıl bitiyor.Kendisi içim makul bir bonservis bedeli belirlenmesini isteyen golcü oyuncunun,transferinin gerçekleşmemesi halinde yeni sözleşme imzalamaya sıcak bakmadığı belirtiliyor.Diğer yandan Bordeaux yönetimi 25 yaşındaki oyuncunun gitmesine izin vermeyeceği yönünde açıklamalar yapıyor.Arsenal’de oynamanın hayallerini kurduğunu belirten Chamakh,“Sözleşmem bitmek üzere.Kulüp de benden para kazanmak istiyor.Ama neden bu kadar anlayışsız olduklarını anlayamıyorum.Çok kızgınım.Bu kulüp bana çok şey kattı.Ben de bu kulübe çok şeyler verdim.Daha farklı bir muameleyi hak ettiğimi düşünüyordum” dedi.

Hiç yorum yok: