17 Ağustos 2011 Çarşamba

Wenger'e yine ceza mı geliyor..


Geçen yıl Uefa'dan aldığı ceza nedeniyle belirli sahalara giremeyen Wenger'i Udinese maçındaki hareketleri nedeniyle takibe aldığı bildirildi.Yine ceza verilebilirmiş.Transfer için Sky Sport'a konuşan Wenger bazı açıklamalarda bulundu.
Takımın kaptanı Cesc Fabregas'ın Barcelona ile anlaşması sonrasında,Wenger'in kadrosunun gücü hakkındaki sorular da artmaya başladı.Fransız antrenör Valencia'dan Juan Mata ve Shakhtar Donetsk'den Jadson ile ilgilendikleri yönündeki haberleri yalanlarken,yeni bir ismin transfer edileceğinin sinyalini verdi.Wenger,"Eğer doğru oyuncuları bulabilirsem,30 milyon hatta 40 milyon euro verebilirim.Ama sorun para meselesi değil,bulduğumuz isimlerin kalitesi.Benim hakkımda büyük paralar harcamak istemediğim yönünde yanlış bir izlenim olduğunu düşünüyorum.Ben ortalama oyunculara para saçmak istemiyorum.Ayrıca doğru zaman geldiğinde izlediği yol,kurmaya çalıştığımız sistem gurur duyulacak unsurlar.Tabii ki kupalar kazanmak,şampiyonluklar yaşamak istiyoruz,bunu kim istemez ki? Ama geçen sezon buna çok yakın olduğumuzu hissetmiştik ve benim pişmanlığım bunu başaramamış olmak.Yine de her kulvarda yarışıyoruz ve biraz şanssızdık." dedi.Zorlukları sadece birlik içinde olmaları halinde aşabileceklerini söyleyen Wenger,"Size kötü bir şey olduğunda,buna kulüp olarak karşılık vermenizin tek yolu var:birlik olmak.Eğer birlik olmuşsanız bile futbol yeteri kadar zor.Eğer birlik olamamışsanız,hiçbir şansınız yok." şeklinde konuştu.
Wenger Fransa'da bazı araştırmalar yapıyor.Marvin'den olumsuz yanıt alındığı için Rennes'ten M'Vila ve Marsilya'dan Ayew'le ilgi biraz daha arttı.Jadson ve Mata ile ilgilenilmediği duyurulduktan sonra Ayew bir adım öne çıktı.Bakalım son 2 hafta kimi alacağız.

Hiç yorum yok: