21 Ağustos 2011 Pazar

Takıma destek zamanı

Wenger Liverpool maçından sonra basın toplantısında önemli açıklamalar yaptı.Her zaman baskının üst düzeyde olduğunu hatırlatan Fransız teknik adam,“Her zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım.Bunu yapmaya da devam edeceğim.Görevimden ayrılmam mümkün değil.Her mağlubiyet bizler için büyük etkiler yaratıyor.Ancak bu karşılaşmanın sonucunun bu olmadığını düşünüyorum” dedi.Samir Nasri’nin geleceği hakkındaki belirsizliğin devam ettiğini belirten Wenger,“Her zaman onu kadromda tutmak istediğimi söylüyorum.O da burada kalmak istiyor ve kulübü seviyor.Onu tutma kararı alırsak iyi olur.Onun burada olması beni sevindiriyor.Taraftarımızın bir kısmı transferde çok para harcamamızı istiyor.Ancak çok para harcayarak iyi takım yaratamazsınız her zaman” diye konuştu.Wilshere,Djourou,Traore,

Gibbs ve Diaby'den sonra Koscielny de Liverpool maçında sakatlanması çok üzücü oldu.Song ve Gervinho'nun cezası da düşünüldüğünde çarşamba Udinese maçı ve haftaya pazar günü Manchester United maçı için kadroda sorun yaşayacağız.Nasri'nin bu şartlarda sezon sonuna kadar kalması ve tutulamazsa bonservis bedeli olmaksızın transferi maddi bir sorun yaratmaz gibi.Bu takımda kalmasından daha az maliyetli bence.Taraftara protesto yerine destek vermeyi öneriyorum.Çok zorlu günler geçiriyoruz.Dramatik durumlarla karşılaşabiliriz.Ama bu bizi kenetlemesi ve karşı tepkiyle sahaya yansımasını diliyorum.Buna gencecik takımımızın çok ihtiyacı var.Herkesi bu takıma desteğe çağırıyorum.Kupalar değil güzel futbolu seviyoruz ve Wenger'le bunun devam etmesini istiyorum.Ağlayarak kaybettiklerimizi tekrar kazanmak için takıma inanmaya,güvenmeye ve sonuna kadar destekleceğim.Bu arada 11 yıl sonra deplasmanda kazanmayı başaran Liverpool'u da tebrik ediyorum.Takım olma yolunda önemli aşamalar kaydettiler.Bu arada 2.hafta sonunda aldığımız 1 mağlubiyet ve 1 beraberlikle elde ettiğimiz 1 puan ve maç fazlasıyla 15.sırada yer aldık.

Hiç yorum yok: