30 Ağustos 2011 Salı

Chu Yong Park Arsenal'de...




Arsenal,Monaco'nun Güney Koreli yıldızı Park Chu-Young'ı resmen renklerine bağladı.Kulübün resmi internet sitesine açıklamalarda bulunan menajer Arsene Wenger,"Chu'yu kadromuza kattığımız için oldukça mutluyuz.Onun hücum gücümüze kalite getireceğini düşünüyorum." dedi.Park ise yaptığı açıklamada "Arsenal ile sözleşme imzaladığım için çok mutluyum.Arsenal forması giymek benim için rüyalarımın gerçeğe dönüşmesi anlamı taşıyor.Bundan sonra nasıl bir oyuncu olduğumu taraftarlarımıza kanıtlamayı hedefliyorum ve onların desteğini bekliyorum." ifadelerini kullandı.Arsenal'de 9 numaralı formayı giyecek olan 26 yaşındaki oyuncu Monaco forması ile çıktığı 91 Ligue 1 maçında 25 gol kaydetmişti.Yaklaşık 4 milyon euro Lille'in elinden alınan oyuncuya başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok: