15 Haziran 2009 Pazartesi

Rosicky:Neden oynamıyorum???

Tomas Rosicky,geçtiğimiz yılı sakatlıklar nedeniyle bir maçta bile forma giyemeden tamamladı. Fiziksel olarak oynayacak durumda olduğunu söyleyen Çek yıldız,yine de ihtiyatlı açıklamalarda bulundu.Mayıs ayında antrenmanlara başlayan 28 yaşındaki oyuncuya sezonun son maçlarında forma vermeyen Arsene Wenger,Rosicky’nin forma giymek için zamana ihtiyacı olduğunu söylemişti.Ülkesinde deniksport.cz’ye bir açıklama yapan yetenekli orta saha oyuncusu,“Fitness antrenörüme göre oynayabilecek durumdaydım.Neden oynamadığımı bilmiyorum.O dönemde kulüp oynamamam gerektiğine karar verdi.” şeklinde konuştu.
Rosicky,açıklamalarına şöyle devam etti:“Benimle görüşmediler.Belki de bir kumar oynamak istemediler ancak ben 90 dakika forma giyebilecek durumdaydım.Şu an fiziksel olarak Arsenal’e geldiğimden çok daha iyi bir durumdayım.”Kaygılı olduğu gözlenen oyuncu,“Antrenmanlarda depar atmaya başladıktan sonra neler olacağını bilmiyorum” açıklaması ile sözlerini noktaladı

Hiç yorum yok: