25 Haziran 2009 Perşembe

Fabregas:Arsenal kaptanı olmaktan gurur duyuyorum..

Fabregas,Arsenal kulübünün resmi internet sitesine yaptığı açıklamada,“Arsenal’e olan bağlılığımı anlatmaktan dilimde tüy bitti fakat İspanyol medyasına yaptığım her açıklama, İngilizce’ye farklı bir şekilde çevriliyor ve bu da beni rahatsız ediyor.Bu yüzden de bir kez daha belirtmek isterim ki,aklımda Arsenal’den başka bir kulüp yok ve uzun yıllar böyle mükemmel bir kulüpte kalmak istiyorum” diye dert yandı.2005 senesinden beri Arsenal’in kupa kaldıramadığına değinen ve artık buna bir son vermek istediğini kaydeden İspanyol yıldız,“Dört senedir herhangi bir kupa kazanamıyoruz ve evet bu beni çok sinirlendiriyor.Arsenal ile büyük başarılara imza atmak istiyorum.Takımımı oldukça fazla önemsiyorum ve onlara güveniyorum. Bu takımın kaptanı olmaktan ve formasını giymekten dolayı son derece gururluyum.Beni tek rahatsız eden şey,insanların benim söylediklerimi çarpıtarak aksettirmesi” diyerek sözlerini noktaladı.

Hiç yorum yok: