26 Haziran 2009 Cuma

Manisaspor'da iki yabancı transferi

Daha önce Kanadalı Joshua Simpson'la anlaşma sağlayan Manisaspor,yabancı transferinde hız kesmedi.Manisaspor formasını giymekten mutlu olacağını ifade eden Simpson ''Süper Lig ve Manisaspor ile ilgili araştırmalar yaptım.Manisa'ya gelerek hem tesisleri hem de stadı gezdim. Türkiye'ye bayıldım diyebilirim.Manisaspor formasıyla yeni sezonda çok başarılı olacağıma inanıyorum ve taraftarlarımıza söz veriyorum'' dedi.Kanada Milli Takımı'nın katılacağı turnuva maçları nedeniyle ülkesine dönecek Simpson'ın,Manisaspor ile yeni sezon hazırlıklarına Hollanda kampında başlayacağı bildirildi.
Siyah beyazlı ekip,24 yaşındaki Boşnak futbolcu Vlastimir Jovanoviç'le de bugün öğleden sonra iki yıllık sözleşme imzalayacak.Slavija takımından transfer edilen Jovanoviç,Bosna Milli Takımı'nın da formasını giyiyor ve ön libero olarak görev yapıyor.
Manisaspor,yeni sezon hazırlıklarına dün akşam Tarık Almış Tesisleri'nde yaptığı çalışmayla start verdi. 3-13 Temmuz tarihleri arasında Isparta'da kamp yapacak olan Ege temsilcisi, 16 Temmuz'dan itibaren ise 10 günlüğüne Hollanda'ya gidecek.

Hiç yorum yok: