27 Ağustos 2012 Pazartesi

Szczesny: "Kariyerimi Arsenal'de bitirmek istiyorum"

22 yaşındaki başarılı kalecisi Wojciech Szszesny,kariyerinin sonuna kadar londra ekibinde forma giymek istediğini söyledi.The People'a açıklamalarda bulunan Polonyalı oyuncu,"Benim en büyük problemim;motive olamamak.Maçlarda eğer hata yapmazsam tam anlamıyla oyuna odaklanamıyorum.Arsenal'da kalıcı olabilmem için bunu geliştirmem lazım." dedi.Kariyerinin tamamını Kuzey Londra'da geçirmek istediğini belirten genç kaleci,"Arsenal ile uzun vadeli bir sözleşme imzalamak istiyorum.Scholes ve Maldini gibi kariyerim sonuna kadar aynı kulüpte forma giymiş olmak benim en büyük arzum.Hep hayal ediyorum,14 yıl sonra dahi bu takımın kalesinde olmak istiyorum." ifadelerini kullandı.Szszesny ayrıca unutumadığı maç olaraksa Udinese maçını gösterdi; "Geçen sezon Udinese ile oynadığımız Şampiyonlar Ligi ön eleme maçında kurtardığım penaltı benim en unutulmaz kurtarışımdı.O an ne kadar önemli bir kaleci olduğumu hissettim." şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: