25 Ağustos 2012 Cumartesi

Giroud Van Persie ile kıyaslanmak istemiyor

Montpellier'den transfer Olivier Giroud,Robin Van Persie ile kıyaslanmak istemediğini dile getirdi.Verdiği demeçte takıma katkıda bulunmak için transfer olduğunu belirten Giroud,"Buraya Van Persie ile kıyaslanmak için gelmedim.Takıma katkıda bulunmak ve farklılık yaratmak için transfer oldum.Van Persie saygı duyduğum bir isim ve onun yokluğunu aratmak istemiyorum.Şansı onunla olsun.Kendimi hazır hissediyorum.Sorumluluk almaktan kaçınmayacağım.Böyle düşünmezsem forma şansı bulamam." ifadelerini kullandı.Arsenal ile kupa kazanmayı hayal ettiğini açıklayan forvet oyuncusu, "Elbette taraftar bizden kupa bekleyecektir.Eğer iyi bir takımsanız bu beklenti normal. Lig şampiyonluğu için savaşacağız ve ruhumuzu ortaya koyacağız.Bu lafta kalmayacak.Daha önce pek çok Premier Lig mücadelesi izledim.Arsenal iyi maçlarda kalitesini ortaya koyan bir takım.Buna rağmen diğer takımlara karşı daha çok puan kaybı yaşıyor,bu değişmeli.Belki Manchester United ve Manchester City gibi kadromuz yok fakat güzel bir yıl geçirmek adına savaşacağız." şeklinde konuştu.Giroud son olarak Wenger ile çalışmaktan dolayı mutluluk duyduğunu ve menajerinin sürekli olarak maçı hissettiğini söyleyerek sözlerini tamamladı.

Hiç yorum yok: