9 Ağustos 2012 Perşembe

Podolski'den yorumlar

Lukas Podolski,yeni sezon hazırlıklarının kendisi açısından iyi gittiğini söyledi.Her geçen gün kendini daha iyi hissettiğini belirten Alman futbolcu,kulüp resmi sitesine yaptığı açıklamada, "Euro 2012'de mücadele ettim ve yeni takımımla iki haftadır beraberim.Biraz zamana ihtiyacım var.Kolay bir durum değil.Kısa süre içerisinde herkes gerçek Lukas'ı görecek.Çok büyük bir kulüpte oynuyorum ve harika bir teknik direktörümüz var.Sunderland maçı için sabırsızlanıyorum." dedi.Arsenal'in önümüzdeki günlerde eski takımı Köln ile oynayacağı hazırlık maçına da değinen Podolski,"Şehrime,evime ve eski takımıma döneceğim.Arsenal ile ilk maçım eski takımıma karşı olacak bu yüzden çok mutluyum.Köln maçında umarım gol atmayı başarabilirim.Onları yenmek kolay değil ama Sunderland maçı öncesi kendimizi görmek için iyi bir fırsat.10 yaşında Köln'de futbola başladım.17 yaşında profesyonel oldum.Çok güzel zamanlarım geçti.Harika bir taraftar grubu ve stadyumları var." ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: