15 Temmuz 2012 Pazar

Podolski:Van Persie umarım kalır...

Lukas Podolski,Robin van Persie'nin inanılmaz bir sezon geçirdiğini ve onunla birlikte oynamayı çok istediğini söyledi.Köln'den Arsenal'e yaklaşık 13 milyon euro karşılığında transfer olan Alman oyuncu,kaptan Robin van Persie'nin gemiyi terk etmeyeceğini düşünüyor.Arsene Wenger'in Van Persie'nin gelişiminde payının büyük olduğunu savunan Podolski ESPN'de çıkan açıklamasında,"Robin, Arsenal ile harika bir sezon geçirdi.Onunla beraber oynamayı çok istiyorum.Bu benim kontrolümde değil ama umarım onun kalması için bir yol bulunur.Arsenal'de oynadığı harika futbolla tüm Almanya onu beğeniyle izliyor.Atak futbolunu çok iyi oynuyor,çok tutkulu bir futbolcu." dedi.Fransız teknik adam hakkında da övgü dolu ifadeler kullanan Podolski,"Arsenal,Wenger'in küçük bebeği gibi.O öldüğünde dahi onun fikirleri bu kulüpte yaşayacak.Futbolcuların kendisini geliştirmesine önemli pay sahibi olan bir hoca,bana da katkı sağlayacağını düşünüyorum." ifadelerini kullandı.Yedi yıllık kupa hasretine son vermek istediklerini belirten golcü oyuncu,Devler Ligi'nde oynayacağımız malara iyi odaklanmak gerektiğini vurguladı.Arsenal'in kaliteli bir kadrosu olduğunu söyleyen Podolski, "Arsenal çok yetenekli oyunculara sahip.Her sezon ilk dört içinde yer alarak Devler Ligi'ne gitmek bu kulüp için bir gereklilik ancak biz daha fazlasını istemeliyiz.Premier Lig'deki her takım kadar iyiyiz.Manchester United ve Manchester City gibi üzerimizde bir baskı da yok." şeklinde konuştu.Köln'den ayrılmasının zor bir karar olduğunu da aktaran Polonya asıllı Alman futbolcu,"Oradan ayrılmak kararı çok zordu ama doğru zamanda bu kararı verdiğime inanıyorum.Köln her zaman kalbimde olacak.Orada 14 yıl geçirdim.Umarım bir gün geri dönerim.Şu an 27 yaşındayım ve farklı deneyimler yaşamak istiyorum." dedi.

Hiç yorum yok: